Bügüne kadar Besiktasima zarar gelmesin istikrarli olalim devamliligimiz olsun diye istifa kelimesini hic agzima almadim,sabrim kalmadi cok yoruldum.yönetim Rica ediyorum toptan istifa edin,yapabilceginiz birsey yok,hic olmassa zarar vermeyin.4senedir alt yapi tesislerini bile yapamadiniz.
içinde Genel
GIPHY App Key not set. Please check settings