Camiya ve taraftar olarak sabirli olmayi,istikrari yakalamayi bir türlü beceremedik.sozon sonunda bu takimin takim olabilmsi icin en ar 7 ilk 11 futbolcusuna ihtiyac oldugunda hem fikirdik.burdaki arkadaslarin cogunlugu büyük maddi külfetlerin altina girmeden tecrübeli genc karisimi transferler yapip elimizdeki hocaya sahip cikarara sistemi olan bir takim kurmak deyilmiydi? cabuk unuttuk.sayin baskanimizda söylemkerinde bu yönde hareket edecegini belirtmekteydi.ne dedik rakipler ne yaparsa yapsin biz bu yolda ilerlemeliyiz bir iki yil yönetime,hocaya,takima sabir etmeliyiz demedikmi?düsünün en az 7 ilk onbir futbolcusuna ihtiyac duyan bir takim 7 futbolcuyla takviye edilse dahi dünyanin hicbir ülkesinde sampiyon olamaz.sadece bu gecekten hareket ederek bir iki sene sabir göstermemiz gerekmezmi?7-9futbolcusu degisen bir takim avrupada basarili olabilirmi,imkan varmi? Neden gercekleri göremiyoruz?
Simdi kalkmisiniz senol gelsin,sergen gelsin nahralari atmaktayiz.yukarda yazdigim hocalari by clion kardesim cok iyi anlatmis,benim bir daha dile getirmeme luzum yok.hoca iyi top oynatamiyor diyoruz,hocaya bu ana kadar ne verdikte ne istiyoruz.ilk teslim aldigi takim simdiki arasinda en fazla %10 bir degisim oldu.sabir edin biraz,yönetimde imkanlarinin üzerinde bir öz veriyle Transfer yapmaya calisiyor.sabir lütfen.
Bizim gercekleri görüp bu sene avrupa macerasini silip tamamen lige kontaktiere olmamiz lazim.
Sabrina sonu selamet ve sukünettir sevgili kardeslerim.aksi olani benim ve bizim canimiz BESIKTASIN icinden cikilamayacak bir ucuruma düsmesidir.
Cenabi ALLAHIN hepimize sabirli olmayi ögretmesi dilegiyle.
Kalin salicakla.
GIPHY App Key not set. Please check settings