içinde

şmpynlar liginden

tek beklentim parayı alıp 6 maç gençlerin oynayıp tecrube kazanması ve fazla fark yemden gruptan bır kac puan alıp bırazda oradan cep harclıgı alması kulubun barcelonanın 8 yedıgı bır lıgde tek hayalım tekrar 8 yememek gruplarda umarım denk takımlar duser ve genc cocuklar kendı cocuklarımız ynar satabılecegımız cocuklar oynar 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

4 Comments

      • kulüpler sadece borcu çevirmeye çalışıyorlar… bu borç seviyelerinde onu bile becerebilmek zor bu mevcut anlayış ile… hele ki bir de taraftarın başarı baskısı varsa … uzuuuun süredir söylediğimiz gibi : uzun vadeli bir kulüp-takım-oyun-oyuncu-başarı planı olmadan bu işlerden kurtulmak imkansız… şansına arada bir bir tane futbolcu satışı yaptığımızda “ooo iyi para” diyoruz ama onu misliyle harcıyoruz zaten… büyük kulüplerin hepsinin bu hezeyandan vazgeçmesi lazım – biz tersine birbirimizin harcamalarını arttırmayı başarı sayıyoruz fiyat yükselterek…. hep birlikte battıkça batıyoruz, kimsenin umrunda değil…

        1