içinde

Sörloth.

Sevgili kardeslerim;hala ankaradayim siteye hergün giris yapip güzel yorumlarinizi okuyorum .mehmetcana sormak istedim,neden biz sörloth transferine yogunlasmiyoruz?trabzonun alamiyacagi futbolcuda önceligi olamaz.ayhani merti ve sörlothu alabilsek mükemmel bir takim olurduk.

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment