Sevgili kardeslerim;hala ankaradayim siteye hergün giris yapip güzel yorumlarinizi okuyorum .mehmetcana sormak istedim,neden biz sörloth transferine yogunlasmiyoruz?trabzonun alamiyacagi futbolcuda önceligi olamaz.ayhani merti ve sörlothu alabilsek mükemmel bir takim olurduk.
içinde Kartal Yorum
Sörloth.
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Abi kulübü bonservis bedeli ile vermek istiyor. Batshuayi de ciddi gelişmeler var…