Merhaba dostlar. Kadro korunup üzerine yerinde ve nokta atışı transferler yapılıyor. Ama acaba içinizde bilen var mı, stad zemini ne durumda? Şampiyonlar ligi de oynanacak, bize çok iyi zemin lazım. Son iki seneki gibi değildir umarım. Bilgisi olan, elinde resim olan varsa paylaşırsa sevinirim. Selamlar, saygılar.
içinde Kartal Yorum
Stad zemini
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY App Key not set. Please check settings
Bu yıl yeniden sökülüp yapıldı sin hali iyi görünüyordu uzun süredir maç yapılmadı konser de olmadi 🙂