içinde

Stad zemini

Merhaba dostlar.  Kadro korunup üzerine yerinde ve  nokta atışı transferler yapılıyor. Ama acaba içinizde bilen var mı, stad zemini ne durumda? Şampiyonlar ligi de oynanacak, bize çok iyi zemin lazım. Son iki seneki gibi değildir umarım. Bilgisi olan, elinde resim olan varsa paylaşırsa sevinirim. Selamlar, saygılar. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings

One Comment