içinde

Şu takımı forvetsiz..

Bırakmayın…. en azından hataydan mame diouf  alında ilk haftalarda forvetsiz kalmayalım.. ilk 8 hafta en az kayıpla geçmemiz lazım eyyyyy yönetimmmmm

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings