içinde GenelSwenson sen neymişsin be abi :) by Soner 15 Mart 2025, 19:45 43 Görüntüleme 4 Begeni Adam takımın herşeyiymis.Swenson a kalmışız resmen. Şaka gibi.Bir yanıt yazınYanıtı iptal etYorum yapabilmek için oturum açmalısınız. Reply with GIF GIPHY App Key not set. Please check settings
GIPHY App Key not set. Please check settings