içinde

Tüm Renktaşlarım lütfen Sakin

Gören duyanda liderliği kaybetmişiz,şampiyonluk gitmiş sanır.Bir beraberlik hakkımızı bırakın kalan 7 maçta 1 mağlubiyet-1 beraberlik hakkımız daha var.Bu hesap fenere göre yapılmıştır.Rakiplerimiz uçuyor kaçıyor,gelene geçene 5 atıyor havası var sitede.Tamam elimize gelen fırsatı teptik.Biz ne zaman rahat rahat şampiyon oldukki bu yıl olalım.Futbol şımarıklığa izin vermez ,son düdüğe kadar hedefe odaklanmayı gerektirir.Bu maç bize ders olsun.Sivas maçında gelecek bir galibiyet bu beraberliği telafi edecektir.Bu arada gs nin göztepe fbninde başşağa takılacağını düşünüyorum.Belki bu hafta 1 puan farkı bile açabiliriz

Bir yanıt yazın

GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin

Bir yorum