Gören duyanda liderliği kaybetmişiz,şampiyonluk gitmiş sanır.Bir beraberlik hakkımızı bırakın kalan 7 maçta 1 mağlubiyet-1 beraberlik hakkımız daha var.Bu hesap fenere göre yapılmıştır.Rakiplerimiz uçuyor kaçıyor,gelene geçene 5 atıyor havası var sitede.Tamam elimize gelen fırsatı teptik.Biz ne zaman rahat rahat şampiyon oldukki bu yıl olalım.Futbol şımarıklığa izin vermez ,son düdüğe kadar hedefe odaklanmayı gerektirir.Bu maç bize ders olsun.Sivas maçında gelecek bir galibiyet bu beraberliği telafi edecektir.Bu arada gs nin göztepe fbninde başşağa takılacağını düşünüyorum.Belki bu hafta 1 puan farkı bile açabiliriz
içinde Kartal Yorum
Tüm Renktaşlarım lütfen Sakin
Bir yanıt yazın
Yorum yapabilmek için oturum açmalısınız.
GIPHY Uygulama Anahtarı Ayarlanmadı. Lütfen Kontrol Edin
Y tam tersi olursa Abu dönse ne oalcak adam kaç maçtır yok bırak kendini bizi kandırmayı.Böyle ciddiyetsizlik olunmaz bu ülkede gs ve fenerin alenen hakemlr tarafından kollandığı bir durumda senin hocan bu rehavete izin vermeyecek nokta.