Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.

Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.

Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.

Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.

Profil fotoğrafı

SverissonOffline

0 out of 5
0 Ratings
  • ZEUS kullanıcısının profil fotoğrafı

    ZEUS yeni bir mesaj yazdı

    DİZİLİŞ FUTBOL

    —BÖLÜM 2— DÜNYA SAVAŞI GÖLGESİNDEKi FUTBOLUN TAKTİK SAVAŞLARI :  WM vs VERROU Futbolda taktik bilimi, saha içerisinde oluşan büyük bir döngünün tam merkezinde konumlanmaktadır. Bilhassa olgunlaşma safhasında sahada olan hemen her şeyden “nem” kaparken, uygulama sırasında da saha içerisindeki hemen her duruma...

    Daha fazla oku
    • Heyecanla bekliyorum zeus kardesim,muthis bilgiler gercekten.ellerine saglik!

    • Yazının ilk bölümünü okuduğumda çok güzel demiştim. 2. bölümden sonra hepsi güzel diyeceğim. Eline yüreğine sağlık. Merakla diğer bölümleri bekliyorum…..

    • Taktik konusu biraz ilgi gerektiren bir konu, biraz da komplike, sizler ilgiyle takip ettiğiniz için ayrıca teşekkür ederim😉

    • Gün içinde bir yoğunluğum var. İlk bölümüyle beraber akşam okumak için şimdiden sabırsızlanıyorum..

    • güzel yazı olmuş emeğine sağlık hocam

    • Ben teşekkür ederim hepinize, ilk bölümü de okumak isteyen arkadaşlar sol üstteki arama motoruna “DİZİLİŞ FUTBOL” diye yazdığında direkt bütün bölümler geliyor, bilginize 😉

  • ZEUS kullanıcısının profil fotoğrafı

    ZEUS yeni bir mesaj yazdı

    DİZİLİŞ FUTBOL

    Günümüzde Futbolun içerisinde başlı başına bir bilim dalı haline gelmiş, hatta her dönem kendi dahilerini bile kendi içerisinden çıkarabilmiş “Taktik Biliminin” doğuşundan günümüze kadar ki değişim ve gelişimi üzerine bir yazı dizisiyle sizlerleyim.. Taktik severler, bu tarafa yanaşın, başlıyoruz? —BÖLÜM 1— TAKTİK...

    Daha fazla oku
  • ZEUS kullanıcısının profil fotoğrafı

    ZEUS yeni bir mesaj yazdı

    Siz hiç maç günleri güneşin doğuşuna dikkat etmediniz değil mi?

    Bir dahakine edin, manzarayı seveceksiniz?#beşiktaşınmaçıvarHayırlı pazarlar...

    Daha fazla oku
  • ZEUS kullanıcısının profil fotoğrafı

    ZEUS yeni bir mesaj yazdı

    Ve son olarak, en sevdiğim pozlardan biri

    Yıl 1958..Beşiktaşım ilk avrupa maçına çıkıyor..Stat Santiago Bernabeu’da.. Rakip Şampiyon Kulüpler kupasında Real Madrid..

    Daha fazla oku
  • ZEUS kullanıcısının profil fotoğrafı

    ZEUS yeni bir mesaj yazdı

    1961’de bir maç günü..

    Beleştepe’nin Beleştepe olduğu yıllar...?.. İnönü stadından bir maç günü manzarası...Evet, Bazı şeyler yıllar içinde değişmiş olabilir ancak heyecan yine aynı heyecan... ??

    Daha fazla oku
    Profil fotoğrafı bunu beğendim
  • II. El Cordobés kullanıcısının profil fotoğrafı

    II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı

    Yeni Hoca

    Sanirim yarın itabiriyle Sergen Hocayla yollar ayrılacak. Bence olmasi gerekende bu. Sebebine girmeyim, desmeyim o tarafi. Yeni hocada Senol Gunes gibi. Gozuken o. Burda Şenol Hocayı eduegayla beraber herhalde en cok seven iki kisiden biridirim. Sebebide cok uzatmadan bize...

    Daha fazla oku
    • cordo ahrabaam eger iskeleti olmayan bi takima gelirse sg basari son geldigi gibi ilk 7 8 mac olur ondan sonra herzamanki cöküş baslar , benim favorim razvan lucescu neden dersen bize balkan türkiye bu cografyada dönen dalaveriyi taniyan bi hoca lazim yeri geldiginde tepkiyi koyup önlemini almasi icin , yasi tam uygun ve teknik taktik becerisi olan biri , mourinho vs gibi ülkeyi tanimayan bol bütceli bi hoca bizi bitirir , en önemli kriter bence ülke o cografyaya hakim biri olmasi lazim

    • Bu kadro yapilanma kadrosu degil. Bize o zamanindaki Lucescu kurt bir hoca lazim. SG pansuman yapabilir hatta sampiyon da yapabilir ancak o kadar. Cunku onun devri de bitti. Bize orta yas ustu, deneyimli, cagin gerekliligine uygun biri lazim. Futbolda “cikin oynayin koclarim” devri bitti. Saniyenin hesabi yapiliyor. Bu sene gorduk iste.

    • Ben de aynı durumdayım. Şenol Hoca’yı severim ama aynı nehirde aynı 2 defa yıkanılamayacağını yaşayarak gördük. Değişim gerekli ama eskiye dönüş de çok sağlıklı değil. Bence Nuri Şahin artık bir seçenektir. Sergen Yalçın gelmesen önce de ismi geçmişti ancak o dönemde hazır olmadığını düşündüğüm için kişisel olarak sıcak bakmamıştım. Ancak bu sene Başakşehir’deki performansı işe elindeki malzeme kalitesi artıkça fark yaratabileceğini gösterdi. Bu kez fazla macera aramadan Almanya mantalitesini de yansıtabileceği düşüncesiyle Nuri Hoca gelsin diyorum. İstatistik olarak bakıldığında Başakşehir’i Süper Lig’in en çok koşan 2. Takımı haline getirmiş. Bizim en önemli eksiklerimizden biri de kondisyon ve dayanıklılık. Şans verilecekse hem yerli, hem donanımlı, hem de hırslı ve başarıya aç olduğu için Nuri Şahin’e gidilmeli diyorum. Yabancılardan ümidimi kestim. Ligi tanıyayım, kültüre alışayım diyene kadar zaten 1 sezon heba oluyor. Nuri Hoca en risksiz çözüm gibi görünüyor .

  • II. El Cordobés kullanıcısının profil fotoğrafı

    II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı

    Mustafa H.

    Yazmiyorum epeydir. Hem is guc hem hayatimdaki koklu degisim kaynakli sebeplerden diyeyim ama asil sebebi bizim forumda da zamanla olusan son donemlerde tavan yaptigini gozlemledigim Twitter uslubundan Twitter tarzindan. Bazi isimler kayboldukca forumun agir abileri diyeyim onlara, bozulduk demeyeyimde...

    Daha fazla oku
    • Sonuna kadar katılıyorum, ellerine sağlık abi, bende ekstra bir şey yazacağım bu konuda.

    • Kesinlikle katılmıyorum.. Güven Yalçın da 19 yaşındaydı ama ne goller atıyordu. Hatta semih te.. sizin mantığınıza göre o zaman her 19 yaşındaki kalıplı fizikli adamı forvete koyalım. Diğer gençlere şans verelim diyoruz. Beşiktaş bu kafayla bir adım yol yürüyemez. Büyük takımların oynattığı genç oyunculara bakın nasıl iştahlı nasıl diri.. Bunlar olmasa zaten forma giyemezler o takımlarda..

    • Arasıra gel de Mustafa yazıları yaz Kordo:)

    • En çok eleştirenlerdenim farklı görüşlere de saygım sonsuz. Gelişim elbette olacak. AMA bu çocuk hiç bir zaman büyük takımda yer bulamaz. Avrupa da dünyada bu yaşta hatta daha genç yaşlarda olup kendi kulüplerinde ne işler yapan oyuncular hepimiz görüyoruz. Arda Güler, Désire Doué, Musiala,Yamal, Lennart Karl ve daha niceleri. Kimse Mustafa dan Haaland olmasını beklemiyor olamaz da zaten ama 1 forvet bu yaşta bu kalıpla bu boyla ne bir çalım atabiliyorsa, ne bir kafa topu alabiliyorsa, ne bir pozisyona girmiyorsa, sırtı dönük her topu kaptırıyorsa, girdiği her mücadelede topu kaybediyorsa görünen köy kılavuz istemez. Yaşla değil kapasiteyle alakalı. Ali Berber kardeşimiz tüm Avrupa bu çocuğu takip ediyor diyebilir eyvallah doğrudur bize göre bu işin profesyonel olarak içinde. Ama ne çok yıldız adayları geldi gördük olmadılar. Bu çocukta maalesef hiç bir cevher yok. Beklemek ve beklenti içinde olmak sadece zaman kaybı.

    • hayirdir cordo ahrabaam bi degişiklikler iyi pozitif biseylerdir insallah

  • UmutCO kullanıcısının profil fotoğrafı

    UmutCO yeni bir mesaj yazdı

    🦅🦅🦅

    Sevgili Kartalyorum ailesi,Bayramınızı kutlar sağlıklı ve mutlu nice bayramlara erişmeyi temenni ederim.UmutCO

    Daha fazla oku
  • II. El Cordobés kullanıcısının profil fotoğrafı

    II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı

    Bu hafta...

    Bu haftada kazanamazsak golfe geri dönerim... 

    Daha fazla oku
    • Fiksture baktin mi? 4 mac sonra Avrupa maceramiz ve kupa eziyetimiz de bitebilir. Simdi golfe baslarsan 1.5 senede kariyer bile yapabilirsin reis.

      • Aynen fiksture baktim. Ligi acmamisiz biz daha. Yeni basliyoruz. 1.5 sene az. En az 3 transfer donemine ihtiyacim var eski formumu yakalamak icin… :)))

  • II. El Cordobés kullanıcısının profil fotoğrafı

    II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı

    Bjk-Konyaspor

    Dun aksam icin elbette galibiyet guzel fakat ben sahsen mutlu degilim. Kenarda hala bir hocanın oldugunu dusunmuyorum. Yani ne izledim dun. Orkunun bireysel yetenegi ve deli gibi kosan 11 tane adam. Evet baskindik pozisyonda bulduk fakat organize edilmis bir...

    Daha fazla oku
    • Seninle ayni fikirde olmak bana dayanilmaz istirap veriyor ama gercek bu :))

    • Destekçi sayılır mıyım bilmiyorum ama ben de fikrimi söyleyeyim. Malum, Sergen gelmeden önce gelmesini en çok istemeyenlerden biriydim. Halen de memnun değilim ve çok da güvenmiyorum ancak önce bulunduğumuz durumun bir fotoğrafını çekip teşhis koyalım, derim. Muhalif (?!) arkadaşlarımız şunu mu iddia ediyor: “Yarın Sergen ve Başkan istifa ettiğini açıklasın, bir ay içinde seçime gidilsin ve sene sonu şimdi bulunduğumuz noktadan çok daha iyi bir yerde ligi bitiririz.” Eminim ki aklı başında hiç kimse böyle bir sonuç ortaya çıkacağını söylemez. Öyleyse mevcut durumda kulübün âli menfaatleri için takımı ve yönetimi uyarmak, daha iyisini yapmaları için yönlendirmek mi daha evlâdır? Ben bu noktadayım. Son yıllarda gidip gelen başkan ve hocalar bizim yurt içi ve dışındaki itibarımızı yerle bir etti. Kimse parasını da verseniz bu formayı giymek istemiyor. Avrupa Kupaları’nda ismimiz anılmıyor, unutuluyoruz. Marka değerimiz eriyor. Bunları düşünerek şimdilik takıma zarar vermeden bu süreci götürmeliyiz diyorum. İstifa diye bağırmak kadar altı boş ve mantıksız bir talep olamaz. Alternatifin ne peki? İstifa etsinler de egon rahatlasın, tatmin ol, sonrasından bana ne de! İşte o kafa, bu kafa. Ben de buna karşıyım. Saygılar…

      • Black white . Duygu ve düşüncelerime tercüman olmuşsun… ekleme yaparak hoca hala iki maç üst üste aynı 11 ile top oynayamadı… buna rağmen takımdaki istek motivasyon üst düzey baskılı oyunda hoşuma gidiyor… eklemelerle bu takım iyi olacak…

  • Daha fazla gönderi yükle

Media

Başa dönüş

Koleksiyona ekle

Koleksiyon Yok

Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.