ZEUS yeni bir mesaj yazdıPinned Post
ZEUS yeni bir mesaj yazdıPinned Post
Nobetten çıktım uyurum diye düşünüyordum. Şuan kafamda deli sorular merakla bekliyorum teşekkür ederim.
yazı çok güzel 4 2 4 benim sane sistemim brezilyanın var oluş sistemi 1 3 3 3 bielsa oynatıyor bildiğim kadarı ile
1-3-3-3 Verrou Sistemi kökenli 2. Bölümde değineceğim, 4-2-4 te muhtemelen 3. Bölümde olacak Ali Rıza kardeşim😉
ZEUS yeni bir mesaj yazdıPinned Post
ZEUS yeni bir mesaj yazdıPinned Post
ZEUS yeni bir mesaj yazdıPinned Post
II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı
cordo ahrabaam eger iskeleti olmayan bi takima gelirse sg basari son geldigi gibi ilk 7 8 mac olur ondan sonra herzamanki cöküş baslar , benim favorim razvan lucescu neden dersen bize balkan türkiye bu cografyada dönen dalaveriyi taniyan bi hoca lazim yeri geldiginde tepkiyi koyup önlemini almasi icin , yasi tam uygun ve teknik taktik becerisi olan biri , mourinho vs gibi ülkeyi tanimayan bol bütceli bi hoca bizi bitirir , en önemli kriter bence ülke o cografyaya hakim biri olmasi lazim
Bu kadro yapilanma kadrosu degil. Bize o zamanindaki Lucescu kurt bir hoca lazim. SG pansuman yapabilir hatta sampiyon da yapabilir ancak o kadar. Cunku onun devri de bitti. Bize orta yas ustu, deneyimli, cagin gerekliligine uygun biri lazim. Futbolda “cikin oynayin koclarim” devri bitti. Saniyenin hesabi yapiliyor. Bu sene gorduk iste.
Ben de aynı durumdayım. Şenol Hoca’yı severim ama aynı nehirde aynı 2 defa yıkanılamayacağını yaşayarak gördük. Değişim gerekli ama eskiye dönüş de çok sağlıklı değil. Bence Nuri Şahin artık bir seçenektir. Sergen Yalçın gelmesen önce de ismi geçmişti ancak o dönemde hazır olmadığını düşündüğüm için kişisel olarak sıcak bakmamıştım. Ancak bu sene Başakşehir’deki performansı işe elindeki malzeme kalitesi artıkça fark yaratabileceğini gösterdi. Bu kez fazla macera aramadan Almanya mantalitesini de yansıtabileceği düşüncesiyle Nuri Hoca gelsin diyorum. İstatistik olarak bakıldığında Başakşehir’i Süper Lig’in en çok koşan 2. Takımı haline getirmiş. Bizim en önemli eksiklerimizden biri de kondisyon ve dayanıklılık. Şans verilecekse hem yerli, hem donanımlı, hem de hırslı ve başarıya aç olduğu için Nuri Şahin’e gidilmeli diyorum. Yabancılardan ümidimi kestim. Ligi tanıyayım, kültüre alışayım diyene kadar zaten 1 sezon heba oluyor. Nuri Hoca en risksiz çözüm gibi görünüyor .
II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı
Kesinlikle katılmıyorum.. Güven Yalçın da 19 yaşındaydı ama ne goller atıyordu. Hatta semih te.. sizin mantığınıza göre o zaman her 19 yaşındaki kalıplı fizikli adamı forvete koyalım. Diğer gençlere şans verelim diyoruz. Beşiktaş bu kafayla bir adım yol yürüyemez. Büyük takımların oynattığı genç oyunculara bakın nasıl iştahlı nasıl diri.. Bunlar olmasa zaten forma giyemezler o takımlarda..
En çok eleştirenlerdenim farklı görüşlere de saygım sonsuz. Gelişim elbette olacak. AMA bu çocuk hiç bir zaman büyük takımda yer bulamaz. Avrupa da dünyada bu yaşta hatta daha genç yaşlarda olup kendi kulüplerinde ne işler yapan oyuncular hepimiz görüyoruz. Arda Güler, Désire Doué, Musiala,Yamal, Lennart Karl ve daha niceleri. Kimse Mustafa dan Haaland olmasını beklemiyor olamaz da zaten ama 1 forvet bu yaşta bu kalıpla bu boyla ne bir çalım atabiliyorsa, ne bir kafa topu alabiliyorsa, ne bir pozisyona girmiyorsa, sırtı dönük her topu kaptırıyorsa, girdiği her mücadelede topu kaybediyorsa görünen köy kılavuz istemez. Yaşla değil kapasiteyle alakalı. Ali Berber kardeşimiz tüm Avrupa bu çocuğu takip ediyor diyebilir eyvallah doğrudur bize göre bu işin profesyonel olarak içinde. Ama ne çok yıldız adayları geldi gördük olmadılar. Bu çocukta maalesef hiç bir cevher yok. Beklemek ve beklenti içinde olmak sadece zaman kaybı.
UmutCO yeni bir mesaj yazdı
II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı
II. El Cordobés yeni bir mesaj yazdı
Destekçi sayılır mıyım bilmiyorum ama ben de fikrimi söyleyeyim. Malum, Sergen gelmeden önce gelmesini en çok istemeyenlerden biriydim. Halen de memnun değilim ve çok da güvenmiyorum ancak önce bulunduğumuz durumun bir fotoğrafını çekip teşhis koyalım, derim. Muhalif (?!) arkadaşlarımız şunu mu iddia ediyor: “Yarın Sergen ve Başkan istifa ettiğini açıklasın, bir ay içinde seçime gidilsin ve sene sonu şimdi bulunduğumuz noktadan çok daha iyi bir yerde ligi bitiririz.” Eminim ki aklı başında hiç kimse böyle bir sonuç ortaya çıkacağını söylemez. Öyleyse mevcut durumda kulübün âli menfaatleri için takımı ve yönetimi uyarmak, daha iyisini yapmaları için yönlendirmek mi daha evlâdır? Ben bu noktadayım. Son yıllarda gidip gelen başkan ve hocalar bizim yurt içi ve dışındaki itibarımızı yerle bir etti. Kimse parasını da verseniz bu formayı giymek istemiyor. Avrupa Kupaları’nda ismimiz anılmıyor, unutuluyoruz. Marka değerimiz eriyor. Bunları düşünerek şimdilik takıma zarar vermeden bu süreci götürmeliyiz diyorum. İstifa diye bağırmak kadar altı boş ve mantıksız bir talep olamaz. Alternatifin ne peki? İstifa etsinler de egon rahatlasın, tatmin ol, sonrasından bana ne de! İşte o kafa, bu kafa. Ben de buna karşıyım. Saygılar…
- Daha fazla gönderi yükle












Heyecanla bekliyorum zeus kardesim,muthis bilgiler gercekten.ellerine saglik!