Haklisin kardesimde,kimse oynattigi futbolcuyu vermek istemiyor veya cok para istiyorlar.mesala agbedua iyi futbolcu fakat 18mil€ cok para deymez.18 mil kaliteli bir stoper ve bek alabiliriz.insallah öyle yaparlar.muciye gelince keske geri dönse,fakat ts.muhakkak alir.cünkü satin Alma opsiyonu cok uygun.hatta alip kar ederekte satabilirler.
1
Amin kardesim;insallah kücükde olsa bu taratar müsbettelerinden kurulacagiz,kurtulmamizda sart.bunlar BESIKTASLI deyil Kasten yapiyorlar.bunlardan kurtulamassak korkarim BESIKTASTA oynamak isteyen futbocuda bulamayiz.
Insallah kardesim.herseye ragmen takimin eksik yerlerinin bu Transfer döneminden baslayip yaz transferinde tam olarak giderilmesi sart.bunu icinde cok akillibir transfer politikasi takip etmemiz lazim.ilk evvela takiminda oynayan futbolcu alacahiz diyipte ingiltere,italya liglerine yönelmek büyük bir hata.bu liglerde oynayan futbolcu 20milyondan asagi olmaz.git almanyaya,cekaya,belcikaya,Hollandaya norvece iscece bunun gibi liglere yönelmemiz lazim.bir futbolcuylada Transfer icin bir ay ugrasilmaz.ayrica sol acik,forvet,10nr ariyoruz,yazin pesinden kostugumuz aral simsire,kubaschwilieye,portodaki Türk santrafora,muhammet damara,schperonkaya simdi neden gitmiyoruz.anlamis deyilim.
1
Aynen kardesim;istifa sesleri hicbirseyi deyistirmez,aksine negativ etki yapar.sonuna kadar takimi,hocayi ve yönetimi desteklememiz lazim.insallah haftaya hersey daha güzel olacak.bu macta alinan üc puan cok önemliydi,onuda aldik.sevinin fazla elestirmeyin.
1
Haklisin kardesim biraz acele ettim. Muci ve semih sergen zaninda Gitti.muciyi gönderip cengizi alinca korktum.o yüzden acele ettim.
Sen videoyu seyretmedinmi ziya,Adam yerde gelen toplarin hepsini cikarmis,bilhassa hava toplarinda cok iyi.buna kornerden,Standart pozisyonlardan gol atmak cok zor.
19sene takimda kaldiysa bedavaya kalmadi.hatta cok iyi ücretler alarak ve hicbir katki saglamadan kaldi.darisi salihe. Duygusal olmayin,birazda BESIKTASI düsünün. Ali kardasim rafa üzerine verdigin örnek hic yakismamis.sende biliyorsunki rafayi kadrodisi birakmak rafaya verilecek ödüldür.rafa para getirisi olsun diye elde tutuluyor.tutulmasida lazim.böyle oldugunu sende biliyorsun.
Ali kardesim bircok konuda haklisinda,bizde son 10yil hicbir kstkisi olmayan necibi yedirdik icirdik cok iyi ücretle mükafatlandirdik.simdi onun söylemesi lazimdi,Ben takima ilk 18e girmiyorum yasim 34 oldu müsede edinde jübilemi yapayim diye. Ayrica kendisine kulüp menejeri tarafindan iletilmis.hatta ayril jubileni yapalim denmis Kabul etmemis.
Ziya hic heveslenme,hicbirsey olmaz. Bahis sikandalinin en büyük suclusu gs.oldugu Halde dava acmayi bile gerekli görmediler.
Insallah. Tek cikar yol,birlik beraberlik icinde olup algilara kapilmadan tek agizdan yorum yapmaktan gecer.
1
Viewing 10 comments - 41 through 50 (of 1,264 total)
Haklisin kardesimde,kimse oynattigi futbolcuyu vermek istemiyor veya cok para istiyorlar.mesala agbedua iyi futbolcu fakat 18mil€ cok para deymez.18 mil kaliteli bir stoper ve bek alabiliriz.insallah öyle yaparlar.muciye gelince keske geri dönse,fakat ts.muhakkak alir.cünkü satin Alma opsiyonu cok uygun.hatta alip kar ederekte satabilirler.
Amin kardesim;insallah kücükde olsa bu taratar müsbettelerinden kurulacagiz,kurtulmamizda sart.bunlar BESIKTASLI deyil Kasten yapiyorlar.bunlardan kurtulamassak korkarim BESIKTASTA oynamak isteyen futbocuda bulamayiz.
Insallah kardesim.herseye ragmen takimin eksik yerlerinin bu Transfer döneminden baslayip yaz transferinde tam olarak giderilmesi sart.bunu icinde cok akillibir transfer politikasi takip etmemiz lazim.ilk evvela takiminda oynayan futbolcu alacahiz diyipte ingiltere,italya liglerine yönelmek büyük bir hata.bu liglerde oynayan futbolcu 20milyondan asagi olmaz.git almanyaya,cekaya,belcikaya,Hollandaya norvece iscece bunun gibi liglere yönelmemiz lazim.bir futbolcuylada Transfer icin bir ay ugrasilmaz.ayrica sol acik,forvet,10nr ariyoruz,yazin pesinden kostugumuz aral simsire,kubaschwilieye,portodaki Türk santrafora,muhammet damara,schperonkaya simdi neden gitmiyoruz.anlamis deyilim.
Aynen kardesim;istifa sesleri hicbirseyi deyistirmez,aksine negativ etki yapar.sonuna kadar takimi,hocayi ve yönetimi desteklememiz lazim.insallah haftaya hersey daha güzel olacak.bu macta alinan üc puan cok önemliydi,onuda aldik.sevinin fazla elestirmeyin.
Haklisin kardesim biraz acele ettim.
Muci ve semih sergen zaninda Gitti.muciyi gönderip cengizi alinca korktum.o yüzden acele ettim.
Sen videoyu seyretmedinmi ziya,Adam yerde gelen toplarin hepsini cikarmis,bilhassa hava toplarinda cok iyi.buna kornerden,Standart pozisyonlardan gol atmak cok zor.
19sene takimda kaldiysa bedavaya kalmadi.hatta cok iyi ücretler alarak ve hicbir katki saglamadan kaldi.darisi salihe.
Duygusal olmayin,birazda BESIKTASI düsünün.
Ali kardasim rafa üzerine verdigin örnek hic yakismamis.sende biliyorsunki rafayi kadrodisi birakmak rafaya verilecek ödüldür.rafa para getirisi olsun diye elde tutuluyor.tutulmasida lazim.böyle oldugunu sende biliyorsun.
Ali kardesim bircok konuda haklisinda,bizde son 10yil hicbir kstkisi olmayan necibi yedirdik icirdik cok iyi ücretle mükafatlandirdik.simdi onun söylemesi lazimdi,Ben takima ilk 18e girmiyorum yasim 34 oldu müsede edinde jübilemi yapayim diye.
Ayrica kendisine kulüp menejeri tarafindan iletilmis.hatta ayril jubileni yapalim denmis Kabul etmemis.
Ziya hic heveslenme,hicbirsey olmaz.
Bahis sikandalinin en büyük suclusu gs.oldugu Halde dava acmayi bile gerekli görmediler.
Insallah.
Tek cikar yol,birlik beraberlik icinde olup algilara kapilmadan tek agizdan yorum yapmaktan gecer.