Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.

Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.

Gece vakti gözlerinizi daha iyi yormayan karanlık moda geçin.

Gündüz gözleriniz için daha nazik olan ışık moduna geçin.

Profil fotoğrafı

Hamdi bostanOffline

0 out of 5
0 Ratings
Viewing 10 comments - 41 through 50 (of 1,264 total)
  • Haklisin kardesimde,kimse oynattigi futbolcuyu vermek istemiyor veya cok para istiyorlar.mesala agbedua iyi futbolcu fakat 18mil€ cok para deymez.18 mil kaliteli bir stoper ve bek alabiliriz.insallah öyle yaparlar.muciye gelince keske geri dönse,fakat ts.muhakkak alir.cünkü satin Alma opsiyonu cok uygun.hatta alip kar ederekte satabilirler.

    1
  • Insallah kardesim.herseye ragmen takimin eksik yerlerinin bu Transfer döneminden baslayip yaz transferinde tam olarak giderilmesi sart.bunu icinde cok akillibir transfer politikasi takip etmemiz lazim.ilk evvela takiminda oynayan futbolcu alacahiz diyipte ingiltere,italya liglerine yönelmek büyük bir hata.bu liglerde oynayan futbolcu 20milyondan asagi olmaz.git almanyaya,cekaya,belcikaya,Hollandaya norvece iscece bunun gibi liglere yönelmemiz lazim.bir futbolcuylada Transfer icin bir ay ugrasilmaz.ayrica sol acik,forvet,10nr ariyoruz,yazin pesinden kostugumuz aral simsire,kubaschwilieye,portodaki Türk santrafora,muhammet damara,schperonkaya simdi neden gitmiyoruz.anlamis deyilim.

    1
  • Aynen kardesim;istifa sesleri hicbirseyi deyistirmez,aksine negativ etki yapar.sonuna kadar takimi,hocayi ve yönetimi desteklememiz lazim.insallah haftaya hersey daha güzel olacak.bu macta alinan üc puan cok önemliydi,onuda aldik.sevinin fazla elestirmeyin.

    1
  • 19sene takimda kaldiysa bedavaya kalmadi.hatta cok iyi ücretler alarak ve hicbir katki saglamadan kaldi.darisi salihe.
    Duygusal olmayin,birazda BESIKTASI düsünün.
    Ali kardasim rafa üzerine verdigin örnek hic yakismamis.sende biliyorsunki rafayi kadrodisi birakmak rafaya verilecek ödüldür.rafa para getirisi olsun diye elde tutuluyor.tutulmasida lazim.böyle oldugunu sende biliyorsun.

  • Ali kardesim bircok konuda haklisinda,bizde son 10yil hicbir kstkisi olmayan necibi yedirdik icirdik cok iyi ücretle mükafatlandirdik.simdi onun söylemesi lazimdi,Ben takima ilk 18e girmiyorum yasim 34 oldu müsede edinde jübilemi yapayim diye.
    Ayrica kendisine kulüp menejeri tarafindan iletilmis.hatta ayril jubileni yapalim denmis Kabul etmemis.

Viewing 10 comments - 41 through 50 (of 1,264 total)

Media

Başa dönüş

Koleksiyona ekle

Koleksiyon Yok

Burada daha önce oluşturduğunuz tüm koleksiyonları bulacaksınız.