Orkun 100milyonada satilmaz.nasil osimansiz gs.onachosuz ts.siradanlasiyorsa bizde orkunsuz kimi alirsak alalim dagiliriz.oh ve murillo olayina gelince adamlar BESIKTAS seyircisinin cabuk algiya kapildigini bildiginden kötülüyorlar.ikiside mükemmel futbolcular.
Cengizi bedava verselerde almamamiz lazim.hocayada bir stemim var.taylandi,yasini,kartal kayrayi bitirdi.genclere karsi bir alerjisi var herhalde
Türkiye cavceskunun romanyasina döndü,bir sampiyonlugumu elimden aldilar diye dert yanmis ve BESIKTAS camiyasi birlik olamayip adami apar topar TÜRKIYEDEN göndermisti o zamanki Türkiyenin karanlik gücleri. Simdi o zamanin romanyasinida gectik,sevgili kardeslerim.
1
Can uzun kacti,fiyati astronomie oldu.
Hay ALLAH senden razi olsun.tek cikar yol kirmadan,dökmeden birlik,beraberlik icinde ayaga kalkip tff’nin hayal edemiyecegi puretesto yürüyüsüdür.
1
Cengiz sevdasi yüzünden Adam ya yerinde oynatilmiyor,yada erken disari aliniyor.gerekli taktiri göremedigi kanatinde zannedersem.
Baskanimizi tebrik etmek lazim,bu sikinti icinde paraya kiydi getirdi.
1
Senden bahis ederken hep bizim ziya derim. Ziya kardesim nedir bu karamsarlik anlyamadim?aldigimiz futbolcular yerli yerinde,takimin eksik yerleri düsünülerek alinmis,ilk üc maclari olmasina ragmen büyük bir cikis gösterip haftanin en iyi futbolunu oynamislar,göztepe gibi simdiye kadar sadece 12gol yemis bir takima 4gol atmisiz,haftalar sonra bizi ve camiyayi birlestiren,büyük bir ümit isigi olan,taraftari ve camiyayi,yönetimi birlestiren bir futbol takimi kurmusuz sevinmeyipte,hayyuka cikarcasina,her defasinda bizi yerin altina sokan cok bilmis futbol camiyasinin suratlarina vurmak hakkimiz deyilmi bizim ziya.sergene gelince seningibi bende cok elestidim,elestirecik taraflarida cok.fakat kurdugu ve kuracagina inadigim uygun fiyatta degerli futbolculari görünce ve oh’un attigi golden sonra yere cöküsünü görünce herseyi unutup cani gönülden yürgime bestimmt sergeni.endiselenme ziya kardesim hersey daha iyi olacak insallah.
Orkun 100milyonada satilmaz.nasil osimansiz gs.onachosuz ts.siradanlasiyorsa bizde orkunsuz kimi alirsak alalim dagiliriz.oh ve murillo olayina gelince adamlar BESIKTAS seyircisinin cabuk algiya kapildigini bildiginden kötülüyorlar.ikiside mükemmel futbolcular.
Cengizi bedava verselerde almamamiz lazim.hocayada bir stemim var.taylandi,yasini,kartal kayrayi bitirdi.genclere karsi bir alerjisi var herhalde
Türkiye cavceskunun romanyasina döndü,bir sampiyonlugumu elimden aldilar diye dert yanmis ve BESIKTAS camiyasi birlik olamayip adami apar topar TÜRKIYEDEN göndermisti o zamanki Türkiyenin karanlik gücleri.
Simdi o zamanin romanyasinida gectik,sevgili kardeslerim.
Can uzun kacti,fiyati astronomie oldu.
Hay ALLAH senden razi olsun.tek cikar yol kirmadan,dökmeden birlik,beraberlik icinde ayaga kalkip tff’nin hayal edemiyecegi puretesto yürüyüsüdür.
Cengiz sevdasi yüzünden Adam ya yerinde oynatilmiyor,yada erken disari aliniyor.gerekli taktiri göremedigi kanatinde zannedersem.
Baskanimizi tebrik etmek lazim,bu sikinti icinde paraya kiydi getirdi.
Senden bahis ederken hep bizim ziya derim.
Ziya kardesim nedir bu karamsarlik anlyamadim?aldigimiz futbolcular yerli yerinde,takimin eksik yerleri düsünülerek alinmis,ilk üc maclari olmasina ragmen büyük bir cikis gösterip haftanin en iyi futbolunu oynamislar,göztepe gibi simdiye kadar sadece 12gol yemis bir takima 4gol atmisiz,haftalar sonra bizi ve camiyayi birlestiren,büyük bir ümit isigi olan,taraftari ve camiyayi,yönetimi birlestiren bir futbol takimi kurmusuz sevinmeyipte,hayyuka cikarcasina,her defasinda bizi yerin altina sokan cok bilmis futbol camiyasinin suratlarina vurmak hakkimiz deyilmi bizim ziya.sergene gelince seningibi bende cok elestidim,elestirecik taraflarida cok.fakat kurdugu ve kuracagina inadigim uygun fiyatta degerli futbolculari görünce ve oh’un attigi golden sonra yere cöküsünü görünce herseyi unutup cani gönülden yürgime bestimmt sergeni.endiselenme ziya kardesim hersey daha iyi olacak insallah.
Insallah kardesim.taraftar sabirli olur birlik beraberlik örnegi gösterirse,basinin cirkin oyunlarina gelmezsse busene avrupaya katilir seneyede sampiyonluga oynariz.
Hersey taraftarin tutumuna odaklanmis durumda.
Sagol Mustafa,yazan ellerin dert görmesin.