Sergen yalcinin en büyük hatasi söylediklerinin arkasindan gidip inat ederek hatasindan geri dönememesidir. Insan sakatligina düsmanda olsa sevinilmez ama Ben cengizin sakatlanmasina niye yalan söyleyim sevindim.em büyük korkum Transfer ayindada bu inadinda devam edip yanlis ve yasli futbolculari fahis fiyatlarla satin aldirmasidir.
Söylemek istediklerini cok iyi tahmin ediyorum kardesim.ce aklima bir ay icerisinde kurulup vazifesini yerine getirip hemen kaybolan 1453 kartallari aklima geliyor.lakin o ima ettigin gücleride susturacak olan 20mil BESIKTAS TARAFTARIDIR.sokaga dökülüp pretesto etmek sart.o gücleri ancak taraftar korkusu önler.
1
Kizma Mustafa salih haricinde Kur Ulan takim fena deyildi.birde gökhanin yerine taylandi koyabilirdi.salihin bu takimda yeri yok.devre arasi gönderilmeli.bizim en iyi müdafa adamimiz djalo haftalardir oynatmiyor.ayrica allahtan cengiz sakatlandida cerni yerini buldu.
Neden baskan ile beraber,baskan kendiSimi sahaya cikip oynayacak?
Cok haklisin kardesim.taraftar stadta,sosyal medyada hocaya,baskana salliyacagina yumrugu masaya kendisi vurup sokaga dökülüp federasyona protesto yürüyüsü yapmali.
2
Aynen kardesim.tek cikar yolumuz birlik beraberlik.
Sevgili ALI B.kardesim savasci futbolcu hakkinda verdigin örnekler cok dogru ve yerinde. Bunlara ek olarak BESIKTAS medyasinin BESIKTAS taraftarinin yerin dibine soktugu,adamin BESIKTAS bagliligini,caliskaligini takdir edip kendisine yansitmadigi gedson fernandesi unutmusun.düsün su anda ortasahamiz orkun,n-didi ve gedson üclüsünden olussaydi idda ediyorum liderdik ve bundan önceki hocamiz(solksyer) hala hocamizdi.dolayisiyla cok iyi bir istikrar yakalamistik.
5
Iyi güzel kardesimde takimi yanlis kuruyor. Djalo gibi adami yedekte tutuyor.solbekler yetersiz,Adam stoper ama savunmayi saglam tutmak adina djaloyu sagbekte deneyebilir,ridvandan kötü olamaz.rafanin yoklugunda demir egeyi n didinin yanina koyup orkunu 10nr cekip orkunun gercek gücünden faydalanabilir.cengizde hibirzaman ilk11de olmamali,cengizi son 30dk.kullanabilir.
Eline emegine saglik kardesim. Dikilitas,ahcioglu davasi ve bakirköy spor kompleksi konularinda seninle hemfikir olmamama ragmen tebrik ederim. Rakiplerimizde emlak projeleriyle borclarini ödemeye calistilar.daha yeni fb.ülker salonunun yanindaki araziyi emlak konuta devir etti.trabzon bankalar birligi borcundan arazi stark kurtuldu.gs.keza öyle biz neden yapmayalim?kaldiki ahcioglu davasi 1.5 sene evvel bitte Adam temyize Gitti dava hala devam etmekteydi ve bina 2034 yilina kadar kiralanmisti Adam kira ödemede 10 sene daha oturacakti.simdi hic olmassa alacagimizi tahsil ettik.bakirköy kompleksine gelince bizim su anda acilen tesise ihtiyacimiz var,belki kendimiz kullanmak icin tahliye edilmesini istedik.eger öyleyse yerinde olmus.
5
Viewing 10 comments - 51 through 60 (of 1,264 total)
Sergen yalcinin en büyük hatasi söylediklerinin arkasindan gidip inat ederek hatasindan geri dönememesidir.
Insan sakatligina düsmanda olsa sevinilmez ama Ben cengizin sakatlanmasina niye yalan söyleyim sevindim.em büyük korkum Transfer ayindada bu inadinda devam edip yanlis ve yasli futbolculari fahis fiyatlarla satin aldirmasidir.
Söylemek istediklerini cok iyi tahmin ediyorum kardesim.ce aklima bir ay icerisinde kurulup vazifesini yerine getirip hemen kaybolan 1453 kartallari aklima geliyor.lakin o ima ettigin gücleride susturacak olan 20mil BESIKTAS TARAFTARIDIR.sokaga dökülüp pretesto etmek sart.o gücleri ancak taraftar korkusu önler.
Kizma Mustafa salih haricinde Kur Ulan takim fena deyildi.birde gökhanin yerine taylandi koyabilirdi.salihin bu takimda yeri yok.devre arasi gönderilmeli.bizim en iyi müdafa adamimiz djalo haftalardir oynatmiyor.ayrica allahtan cengiz sakatlandida cerni yerini buldu.
Sergeni baskan getirmedi,BESIKTAS Taraftarinin zoruyla geldi.Baskanin insafiyetine kalsaydi sergeni getirmezdi.
Neden baskan ile beraber,baskan kendiSimi sahaya cikip oynayacak?
Cok haklisin kardesim.taraftar stadta,sosyal medyada hocaya,baskana salliyacagina yumrugu masaya kendisi vurup sokaga dökülüp federasyona protesto yürüyüsü yapmali.
Aynen kardesim.tek cikar yolumuz birlik beraberlik.
Sevgili ALI B.kardesim savasci futbolcu hakkinda verdigin örnekler cok dogru ve yerinde.
Bunlara ek olarak BESIKTAS medyasinin BESIKTAS taraftarinin yerin dibine soktugu,adamin BESIKTAS bagliligini,caliskaligini takdir edip kendisine yansitmadigi gedson fernandesi unutmusun.düsün su anda ortasahamiz orkun,n-didi ve gedson üclüsünden olussaydi idda ediyorum liderdik ve bundan önceki hocamiz(solksyer) hala hocamizdi.dolayisiyla cok iyi bir istikrar yakalamistik.
Iyi güzel kardesimde takimi yanlis kuruyor.
Djalo gibi adami yedekte tutuyor.solbekler yetersiz,Adam stoper ama savunmayi saglam tutmak adina djaloyu sagbekte deneyebilir,ridvandan kötü olamaz.rafanin yoklugunda demir egeyi n didinin yanina koyup orkunu 10nr cekip orkunun gercek gücünden faydalanabilir.cengizde hibirzaman ilk11de olmamali,cengizi son 30dk.kullanabilir.
Eline emegine saglik kardesim.
Dikilitas,ahcioglu davasi ve bakirköy spor kompleksi konularinda seninle hemfikir olmamama ragmen tebrik ederim.
Rakiplerimizde emlak projeleriyle borclarini ödemeye calistilar.daha yeni fb.ülker salonunun yanindaki araziyi emlak konuta devir etti.trabzon bankalar birligi borcundan arazi stark kurtuldu.gs.keza öyle biz neden yapmayalim?kaldiki ahcioglu davasi 1.5 sene evvel bitte Adam temyize Gitti dava hala devam etmekteydi ve bina 2034 yilina kadar kiralanmisti Adam kira ödemede 10 sene daha oturacakti.simdi hic olmassa alacagimizi tahsil ettik.bakirköy kompleksine gelince bizim su anda acilen tesise ihtiyacimiz var,belki kendimiz kullanmak icin tahliye edilmesini istedik.eger öyleyse yerinde olmus.