içinde

Yönetim bye bye

Şu kadro ile zaten lige havlu atarak başlattınız. Sergen şapka dan tavşan çıkardı, devre arası iki tane adam gibi transfer yeterdi ama onu bile beceremediniz. Yazıklar olsun. 

Yedeklere bakıyorum gecerkten içler acısı. 

Bir yanıt yazın

GIPHY App Key not set. Please check settings