Aynen Öyle kardesim.onlarinda kiymetini bilelim ve destek olalim.
3
Ailenin yazilarida güzel.tam medyada hasret kaldigimiz,özlemini duydugumuz tutucu besiktaslilik yazilari.böyle kelpten besiktaslilari desdeklememiz lazim.uzun zamandir bahsettigimiz birlik beraberlik durusu.
1
Hala dilemedinmi?acale et gec Kalma.
2
Verilen cevaptan Dolayi cok güldüm.farkinda olmadan kocum benim demisim,iyi demisim.sergen ayari nda 5-6tane besiktasli tv.yorumcumuz olsa yapilan dalaverenin bir kismini hallederiz.
3
Insallah kardesim.
2
Amin kardesim.50 yildir BU isleri böyle halletiler.her ikisininde en az 4er sampiyonluklari calma.bunun Tek Caresi birlik beraberlik olmak (en kötü Günde dahi)ve oyunu onlarin anladigi dilden oynamak . Dürüst olmakla TÜRKIYE de birsey Elde edemeyiz.
1
Pivot forvet alirsak abubakari harcariz.bize teknik acik ve santrafor oynuyacak bir forvet lazim.10nr derken press yapabilen forvet arkasi demek istedim.atakan Cankaya ve eskisehirli cocuk gelecege yatirim icin.atakan BU Senede faydali olur.
1
Aynen kardesim.dürüst olmanin geregi yok.
1
Insallah.bugün mac var.sonuc hepim izin gönlüne göre olsun.
1
Ziya kardesim bizim BU borctan kurtulmamizin basarili olmamizin Tek Caresi uzun vadeli pilanlamadir cok haklisin. Yönetimde simdiye kadar BU yönde haraket ediyor.transferde genc futbolculara yönelmisler.hem sampiyonluga oynuyorlar Hemde genclere yatirim yapiyorlar.alt yapi tesislerini yapmaya calisiyorlar.birazda onlarin hakkini Verip morallendirsek olmazmi.cok Fortuna Hasar verir.sevgi dolu saygilarimi.
3
Viewing 10 comments - 1,241 through 1,250 (of 1,264 total)
Aynen Öyle kardesim.onlarinda kiymetini bilelim ve destek olalim.
Ailenin yazilarida güzel.tam medyada hasret kaldigimiz,özlemini duydugumuz tutucu besiktaslilik yazilari.böyle kelpten besiktaslilari desdeklememiz lazim.uzun zamandir bahsettigimiz birlik beraberlik durusu.
Hala dilemedinmi?acale et gec Kalma.
Verilen cevaptan Dolayi cok güldüm.farkinda olmadan kocum benim demisim,iyi demisim.sergen ayari nda 5-6tane besiktasli tv.yorumcumuz olsa yapilan dalaverenin bir kismini hallederiz.
Insallah kardesim.
Amin kardesim.50 yildir BU isleri böyle halletiler.her ikisininde en az 4er sampiyonluklari calma.bunun Tek Caresi birlik beraberlik olmak (en kötü Günde dahi)ve oyunu onlarin anladigi dilden oynamak . Dürüst olmakla TÜRKIYE de birsey Elde edemeyiz.
Pivot forvet alirsak abubakari harcariz.bize teknik acik ve santrafor oynuyacak bir forvet lazim.10nr derken press yapabilen forvet arkasi demek istedim.atakan Cankaya ve eskisehirli cocuk gelecege yatirim icin.atakan BU Senede faydali olur.
Aynen kardesim.dürüst olmanin geregi yok.
Insallah.bugün mac var.sonuc hepim izin gönlüne göre olsun.
Ziya kardesim bizim BU borctan kurtulmamizin basarili olmamizin Tek Caresi uzun vadeli pilanlamadir cok haklisin. Yönetimde simdiye kadar BU yönde haraket ediyor.transferde genc futbolculara yönelmisler.hem sampiyonluga oynuyorlar Hemde genclere yatirim yapiyorlar.alt yapi tesislerini yapmaya calisiyorlar.birazda onlarin hakkini Verip morallendirsek olmazmi.cok Fortuna Hasar verir.sevgi dolu saygilarimi.